2023 METŲ INSTAGRAM TENDENCIJOS MAŽAM VERSLUI

2023 METŲ INSTAGRAM TENDENCIJOS MAŽAM VERSLUI

laurynas šimkevičius

Teksto autorius Laurynas Šimkevičius

„Instagram“ tendencijos mažoms įmonėms, kurias reikia sekti 2023 metais!

 

⚡️„Instagram“ yra labai stipri priemonė mažoms įmonėms pasiekti ir sudominti savo tikslinę auditoriją. Atėjus 2023 metams, yra keletas tendencijų, kurias turėtų žinoti mažos įmonės, kad galėtų išnaudoti visas platformos galimybes.

 

🔥Didesnis „Instagram Reels“ naudojimas: „Instagram“ 2020 m. rugpjūčio mėn. pristatė „Reels“ – funkciją, leidžiančią įmonėms kurti trumpus, muzika paremtus vaizdo įrašus, kuriuos galima bendrinti platformoje.  Reels yra puikus būdas linksmai ir kūrybiškai pristatyti produktus, paslaugas ir reklamuoti verslą.  Kadangi vis daugiau vartotojų naudojasi šia funkcija, mažos įmonės gali pasinaudoti šia tendencija kurdamos patrauklų turinį, kuris išsiskiria.

 

🔥Daugiau interaktyvaus turinio: „Instagram“ išbandė naujas interaktyvias funkcijas, tokias kaip apklausos ir viktorinos programoje „Istorijos“.  Šios funkcijos yra puikus būdas surinkti vertingų klientų atsiliepimų ir sukurti verslo bendruomenės jausmą.  Šiai tendencijai ir toliau augant, mažos įmonės gali naudoti šias priemones, kad užmegztų tvirtesnius santykius su savo klientais.

 

🔥Nuolatinis elektroninės prekybos augimas: „Instagram“ stengėsi, kad mažoms įmonėms būtų lengviau parduoti savo produktus platformoje, naudojant tokias funkcijas kaip galimybė pažymėti produktus įrašuose ir istorijose bei „Instagram“ apsipirkimo pradžia.  Kadangi elektroninė prekyba ir toliau populiarėja, mažos įmonės gali pasinaudoti šia tendencija, kad pasiektų naujų klientų ir padidintų pardavimus.

 

⚡️Mažiau dėmesio skirkite patiktukams, o daugiau – įsitraukimui: „Instagram“ keliose šalyse išbandė, kaip paslėpti simpatijas, todėl smulkusis verslas gali sutelkti dėmesį į įtraukimo metriką, pvz., komentarus ir dalijimąsi.  Smulkios įmonės vis tiek gali sėkmingai dirbti platformoje, sutelkdamos dėmesį į aukštos kokybės, tikslinę auditoriją rezonuojančio ir įsitraukimo skatinančio turinio kūrimą.

 

🔥Mažos įmonės gali pasinaudoti šiomis tendencijomis, stebėdamos naujausias „Instagram“ funkcijas ir naujinius bei eksperimentuodami su naujais būdais susisiekti su klientais ir reklamuoti savo produktus bei paslaugas.

 

⚡️Dar kartą primename, jeigu jūsų verslas/veikla nori, bet neturi galimybės kurti turinį internete – maloniai kviečiame susisiekti ir mes jums padėsime!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *